Friday, February 18, 2011

Lenguh Pulak Aku Jenjalan Nih

 


Selamat pagi. Korang sihat? Hari ni nak buat entry pasal bangku lak. Kalau korang pergi jalan-jalan kat bandar mesti korang dah biasa tengok bangku kan yang kena letak tepi jalan tuh? Letih-letih jalan korang ley duduk jap. Ada macam-macam jenis design yang korang ley tengok kat tempat korang. Semua bangku-bangku yang ada kat tempat negara kita. Tapi bagaimana pulak bangku-bangku kat luar negara? Nak tengok design nye camna? Jom kita pi tengok sat. Korang pasti sukakan nya. hehe

















































8 comments:

:: Noonoy :: said...

waohh~ unik laa.. wujud ke ni?

Pezol Stylez said...

@noonoy: mestilah wujud.....he3

Cekodok said...

betul ke ni.. gua nak beli 10 letak kat umah gua.. haha

Shima Hishamuddin said...

haha menarik gile.
tapi besar sgt haha

Pezol Stylez said...

@cekedok: betul la ni...ok ti i tempah tuk u...haha

Pezol Stylez said...

@shima: ok la tu besar...bley duduk puas2

airaniez wirdani said...

oh,mmg cantik!masalahnya Malaysia ssh nak bg buat tpt duduk camni..takut pasangan *merendek*..haha

Pezol Stylez said...

@wirdani: boleh je..kiter kenakn yuran kalu nk duduk....haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...