Sunday, February 6, 2011

Aku Pelukis Jalanan Yang Hebat



Sekarang ni memang banyak dah lukisan 3 dimensi yang hebat-hebat korang boleh tengok kat mana-mana. Tapi kat Malaysia ade ke ek?? Tak pernah pulak aku tengok. Kalau ade sapa-sapa yang tahu, tolong beritahu aku kat mane. Nak tengok jugak hasil tangan orang-orang Malaysia nih. Bukan semua yang dikurniakan bakat yang begitu hebat untuk melukis ni. Hanya yang mempunyai daya imaginasi yang kreatif dan  tinggi *cam aku la tu kot* mampu untuk menghasilkan lukisan yang cantik dan mengkagumkan. Jom kita tengok antara lukisan 3 dimensi yang dilukis oleh para pelukis hebat dari seluruh dunia.




































8 comments:

toyolkiut said...

lukisan 3d bnyk d buat orang luar..
mmg sangat2 interesting.. nmpk real..
mnakjubkan..
TK suka..

Pezol Stylez said...

@tk: aku pun suke gak..hehe

Ikhwan said...

fuh. terbaik la diorang ni!~

Pezol Stylez said...

@ikhwan: yup...mmg terbaek!!

.:padie_eyla:. said...

seronok nye tgkkkk.

Pezol Stylez said...

@padie: jgn excited sgt.....hehe

nelly said...

smad o0o !

Pezol Stylez said...

@nelly: aah..smart2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...