Thursday, February 3, 2011

Rumah Cengkerang Siput



Rumah yang berbentuk seperti cengkerang siput ini telah dibina oleh seorang jurutera Mexico iaitu Javier Senosiain dan terletak berhampiran dengan bandar Mexico. Rumah cengkerang ini amat sesuai bagi pasangan yang menginginkan kehidupan yang selesa dan nyaman umpama seperti di dunia kartun. *kartun ke?* Bentuknya yang sangat unik dan kreatif ini sangat jarang ditemui di mana-mana negara yang lain. Walaupun aku suka melepak baca buku *yelah tu baca buku kan* di tepian pantai yang sambil bermain dengan cengkerang ini tapi aku tak terpikir pun nak buat rumah macam ni. Memang aku suka sangat. Jom tengok apa yang ada kat dalam rumah cengkerang nih.




























17 comments:

amir aizat said...

cool!!

Munirah Bm said...

comei jgak rumah camni~hihi
unikz~

MaErA kZz said...

best nya...

tulus sweet said...

kalau uma cmni ari2 ajak kawan lepak.haha

Pezol Stylez said...

@amir: yup..cool!!

Pezol Stylez said...

@munirah: mestilah comey....hehe

Pezol Stylez said...

@maera: aah...best2

Pezol Stylez said...

@ts: sme lah...hari2 ajk kn....hihi

Hayati Hamzah said...

huwaaa nk rumah cengkerang jugak :((

acan ketot said...

sumpah cantek...

Pezol Stylez said...

@hayati: ok2..t i bg u satu ek....hehe

Pezol Stylez said...

@acan: aah...canteks sgt2

.:padie_eyla:. said...

wuaaaa. siyes santeekkkk. nak satu! haha

Pezol Stylez said...

@eyla: cantik kan...best je kalu dpt duk umah ni....;p

NUR AYNIE said...

cantekkk..nk buat rumah mcm nie la nanti???

NUR AYNIE said...

cantekkk..nk buat rumah mcm nie la nanti???

Pezol Stylez said...

@aynie: bat tuk i skali k....haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...