Tuesday, February 15, 2011

Teringin Nak Tembak Orang



Swiss mini gun merupakan pistol terkecil di dunia yang mempunyai fungsi yang sama dengan pistol biasa. Sangat stylez seyh. Tapi timbul beberapa soalan apabila menggunakan pistol ni. Camne kita nak tekan picu kalau lubang nk masuk jari pon kecik. Tak muat  la der. Pastu boleh mati ke kalau kena tembakan dari pistol ni? Lawak je. Mesti peluru untuk pistol ni ditempah khas sebab peluru dia pun mesti kena kecik juga kan. Hmmm....ikutlah nak buat macam mana pun. Tapi macam tak cayer je kan tu pistol betul. Nampak cam key chain je kan. huh!!
























8 comments:

Hafriz Mohamad said...

agak2 klau maen2 tmbak kt kpale.. brkecai gk ker ea?

BzzKarat™ said...

mak eh. keciknyer. boleh membunuh ker? ke sakit cam kene paintball jerk. haha!

.:padie_eyla:. said...

a'ah. yg kecik tu kalau tembak leh mati ke.?

Yaya said...

comel jekkk
boley tembak keeeee

Dhia Delisha said...

kecik2 cili api..hehe..

Tuan Penasihat said...

bahaya benda ni.
kalau jatuh ketangan orang yang silap. boleh jadi macam macam.

Farhana Sahri said...

lau dak kck2 nmpk, mau dia tembak btol2...xpasal2, 'budak kecik menembak mati ayahnya sendiri'..sbb jari dia muat la kot..hihi...

DaK CoMoT said...

kalau kene konpem sengih jaa..ahaha
adess cakap besar plak...kehkehkeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...