Tuesday, February 8, 2011

Aku Peduli Apa



Korang pernah pergi ke pusat-pusat kecergasan tak?? Dalam bahasa mudahnya pergi gymnasium la. Pergi gymnasium sudah pastinya nak jaga kesihatan tubuh badan. Yang lelakinya sudah semestinya menginginkan tubuh badan yang berketak-ketak manakala yang wanitanya mahu tubuhnya kelihatan langsing bak semut api. Tapi kalau korang tengok pusat kecergasan kat luar negara ni, pasti korang akan tertanya-tanya samada ini pusat kecergasan atau bukan. Serius tak bley blah punya pusat kecergasan. Korang layanlah gambar-gambar kat bawah ni.

































8 comments:

atie said...

tak faham ye fitness mcm ni..huhu

NUR AYNIE said...

amatlah plik~~=__="

Pezol Stylez said...

@atie: aah...xfaham jugak aku...isk

Pezol Stylez said...

@aynie: pelik..pelik..pelik..;p

Mama Kembar 3 said...

no sweating??? at a gym?? hamaps! hehehe

Pezol Stylez said...

@mama: tu la..pelik je kan..hehe

Addam Juhari said...

pic last skali x bley bla..

Pezol Stylez said...

@addam: aah tu la pasal..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...