Friday, February 4, 2011

Sediakan Payung Sebelum Panas



Walaupun hujan dah pun berhenti di kebanyakkan kawasan di negeri Johor ini tetapi banjir masih belum menunjukkan tanda-tanda mahu surut. Kepada ibubapa silalah pastikan keselamatan yang anak-anak di bawah jagaan anda yer. Bila dah habis musim hujan apa kata korang sediakan payung sebelum panas pulak. *eee...pelik je kau ni*. Yelah sekarang musim panas kat khatulistiwa ni lain sikit panasnya. Bukan macam dulu. Betul tak?? Jadi, korang kena bawalah payung tidak kira musim panas atau musim hujan. Mesti bawa ok. Jom ikut aku tengok antara koleksi payung yang unik dan stylez untuk tatapan mata korang je. Jom



























8 comments:

ïêmå å¢klê§ said...

cuaca sekarang bertukar sangat panas..
ketiak pun dah basah

Pezol Stylez said...

@iema: yuks....haha

Cikgu Fikri said...

hahahaahah...
payung kat kaki tu perlu ker?
huhuhhuh :)

Joey said...

payung senapang style..bleh takotkan orang..haha

entry baru=Lelaki dirogol oleh kekasih gelap

Pezol Stylez said...

@fikri: jage kasot beb...haha

Pezol Stylez said...

@joey: aah...aku ske gk..;p

sarah mohamad said...

macam2 jenis ado payung ni .
tapi kalau saya ada dlsr tuu , memang nak jugak beli payung cenggitu satu . hihi

.:padie_eyla:. said...

stylo.! payung pakai paper. waterproof ke. hak3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...