Thursday, February 3, 2011

Kau Ingat Kau Comel



Di sini aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru Cina kepada seluruh rakyat Malaysia yang berbangsa Cina terutama kepada bloggers yang berketurunan Cina. Gong Xi Fa Chai. Diharapkan di tahun arnab ini akan membawa 'tuah' untuk korang ek. Ok lah memandangkan tahun ini adalah tahun arnab, jadi aku nak bagi korang tengok antara arnab yang comel-comel. Tengok je tau. Jangan cuba-cuba nak curik. Kalau nak beli sendiri ok. Hahaha. Rasa macam nak peluk je arnab-arnab yang kiut dan miut ni. Serius comel. Loike it so much, deymmm!!. Orait, korang tengoklah arnab-arnab ni ek. Bye.






































14 comments:

Munirah Bm said...

arnab bergigi dua~~=)

.:padie_eyla:. said...

selamat tahun arnab! haha

nub said...

telinga penye tu wat aku xtahan tu.. haha

Pezol Stylez said...

@munirah: hehehe....;p

Pezol Stylez said...

@eyla: Selamatkan arnab2 kiter...huhu

Pezol Stylez said...

@nub: relek der...arnab je tu..haha

miss_neeya said...

wahh..sy nampak makanan :)

Pezol Stylez said...

@neeya: lapor la tu....haha

topimagine said...

GONG XI FA CHAI... !!! nice blog la bro...

Pezol Stylez said...

@topimagine: tengkiu der....;p

vampire's lovex said...

arnab yg gmba first comel..yg lain tak..haha

Pezol Stylez said...

@vampire's: ok fine...;p

Cik Ungu Violet said...

ye saya memang comel! eh ?! agagagaga :p

Pezol Stylez said...

@ungu: itu sdh semestinya.....;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...