Friday, February 18, 2011

Kalau Berani Tengok Lah

Aku tak tahu nak cakap apa ngan mamat ni. Ini baru betul mamat getah macam citer kartun One-Piece tu. Mungkin ini satu kelebihan yang dimiliki oleh mamat ni tuk jadi seorang yang bertuah. Nak kata penyakit kulit takkan kot. Tengok relaks je brader ni. Takde rasa sakit pun. Memang mamat ni punya kulit seperti getah yang boleh memanjang. Jom kita saksikan sama-sama.


10 comments:

anishamzah said...

takot jer nak tgkkk ! video ape nih..ehehe

Pezol Stylez said...

@anis: relek2..jgn takot....hehe

FariehanIbrahim [LBC] said...

LOL! dasat gler kulit mamat tuh,
xsaket ke??adeh!

LavenderPurpleMe said...

huu~ xde bnda yg nk dtakotkn pun... tp luffy lg best...kalo mamat ni leh pnjangkn tgan cam luffy baru takot nengok die kot..ngeh3

cik-terompah said...

x berani.. mcm xream je.. ngrrrrrr

yusSeft said...

mungkin org nie gm0k dulu kot..lps kurus ad kulit lebey la kot...

Pezol Stylez said...

@lbs: xsakit pon...hehe

Pezol Stylez said...

@lavandar: aah kn..;p

Pezol Stylez said...

@trompah: takut ek...haha

Pezol Stylez said...

@yussef: ada betul jgk teori ko tu..bgus2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...