Saturday, February 5, 2011

Sarapan Dah Siap!!



Korang sarapan suka makan apa ek?? nasi lemak?? mee goreng?? kuih-muih?? roti?? Whatever korang makan ape waktu sarapan tapi korang JANGAN tinggal tau sarapan. Dengan bersarapan lah akan membekalkan tenaga untuk korang bekerja di pagi hari.

Sarapan pagi ni bagus untuk kesihatan korang tapi kena lah makan makanan yang sesuai. Jangan ikut macam aku ni, makan ubi kentang goreng *ntah papelah punya sarapan*. hahaha. Sangat tak berkhasiat langsung. Takpelah, yang penting makan jugak kan dan bagi aku tenaga untuk berblogging pagi ni. Hahaha. 



Ok lah. Bersarapan lah korang sebelum korang disarapankan. Jadikanlah aktiviti bersarapan ini sebagai salah satu rutin hidup korang pada masa-masa yang seterusnya. Banyak kebaikannye yang akan korang dapat nanti. Percayalah cakap aku. Adios!!

12 comments:

udin said...

hehe.. okey la tu kentang goreng.. sodap pa.. :D

nub said...

betoi2 bikin belenja ayaq liyoq. haha

Pezol Stylez said...

@udin: aah...sedap pasal tu la aku mkn..hehe

Cekodok said...

laaa... baru nak blanja cekodok.... hadoiiiii

Pezol Stylez said...

@nub: mai mai dtg umah aku...ada lg nih..haha

Pezol Stylez said...

@cekodok: haha...esok la..;p

Belalang Hijau said...

wah! nak sket...lapaq nih x sarapan pa lagi...hee

Pezol Stylez said...

@belalang: meh cni cpt...da nk abes ni....hehe

lynn angel said...

jemput mkn cucur manis.. xtau la sedap ke x.. main bubuh je bahan.. :)

RuBiE ZaiNuDdin said...

dah sarapan jugak..bihun goreng..;)

Pezol Stylez said...

@lynn: lau lynn yg msk konfem sedap punya lah....hehe

Pezol Stylez said...

@rubie: wah....sedap tu...;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...