Monday, February 21, 2011

Lawatan Sambil Belajar Ke Moscow



Wassup guys...how are you doing?? Ceh..tetibe lak speaking mamat nih. Whatever!! *mata pandang kat ats, tangan letak di dada*. Ok hari ni nak bawak korang pergi melawat jamban pejabat bank kat Moscow. Kita akan ke Pejabat Bank Moscow yang terletak di bandaraya Kuznetsky Moscow. Nak watpe?? Jenjalan lah tengok design pejabat bank Moscow caner. Aku dengar-dengar tempat tu cam menarik je. Korang dah sampai sana nanti, jangan nakal-nakal tau. Tengok je dan jangan lupa catat apa yang patut ok. Jom kita gerak skang tengok design dalaman pejabat Bank Negara Moscow.















8 comments:

Rozuan Ismail said...

mak iah..bank ke ni..macam pejabat je..aish..

apezs shah said...

fuhyooo biar petik ni..
elegen habis..

LehaMY said...

punya smart bank nie . mak aihhh .

bunga said...

wow..mmg eklusif..cantik giler..

Pezol Stylez said...

@rozuan: pejabat bank la....hehe

Pezol Stylez said...

@apezs: tau xper....;p

Pezol Stylez said...

@lehamy: aah....smart kn....hehe

Pezol Stylez said...

@bunga: yup...cantik2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...