Sunday, February 27, 2011

Yuyu Zulaikha Sentap Dengan Pezol Stylez

Arghhhh!!! cik yuyu dah sentap ngan aku lah...huhu...tengok pezol, kan aku dah cakap, ko degil tak nak gi gathering ngan cik yuyu aritu...cik yuyu beria nak jupe kau...pastu ko lak tak nak...per kes??...kn cik yuyu dah majok tu...ala aku bukan tak nak gi cik yuyu tp abang pezol *abang??? Lempang laju2 nak??!* ada training olahraga petang tu kat stadium. Memang tak bley nak join. Lagipun hujan kan aritu kan? *byk la ko punya alasan kan pezol*


Memang mula2 dapat tau aritu cik yuyu nak wat gathering dgn blogger uthm...dah rasa teruja sangat nak jupe cik yuyu...tapi...tulah takde rezeki kan org kate...nak buat camna kan...sedih gak ni cik yuyu....wey!! pehal ko nak tacing2 plak ni brader...malu siot...kontrol macho tu...isk...tp takpe cik yuyu, len kali cik yuyu pi mai batu pahat lagi abang pezol pasti datang jumpe cik yuyu ok bley makan sama-sama...amek pic byk2...hehehe...jangan sentap2 lagi noh ngan Pezol Stylez...nanti tak kiut dan comel dah....hehehe. \(^_^)/




weyh korang!! aku konfius gk ni? apsal cik yuyu zulaikha tu nak jupe aku ek...sampai sentap tu tak dapat jumpe...cik yuyu suka ngan Pezol Stylez ekkk?? adeh...ramai plak skandal aku pasni....haha. bongek la kau pezol...kau tu je yg perasan nak mampos...yuyu zulaikha kan blogger femes skang nih...sapa la kau di mata cik yuyu. kan cik yuyu kan? ok lah...aku out dulu. kepada cik yuyu....sorry sgt2 tak dapat nk join gathering aritu ok. bye2.

15 comments:

kaizen said...

yg ko wat review psal cik yuyu la sbb nyer cik yuyu nk jmpe...aduh...yuyu blasah ko bru taw....

zarifahmr said...

kan dah rugi, kalo tak boleh mintak no tepon hehehehe

kaizen said...

dilarang menjual no hp yuyu...

nub said...

gahha

Pezol Stylez said...

@kaizen: ooo..klau da review mmmg kene jupe ek....hoho

Pezol Stylez said...

@zarifahmr: tu la psl..rugi2

Pezol Stylez said...

@nub: gelak la ko.....huhu

kau kesah ke?? said...

ohohoho cik yuyu sentap~

Pezol Stylez said...

@kkk: aah...;p

Ain Zulaikha said...

wah rajin ye meet up together or gathering? hehe tape lain kali yuyu leh jmpe pezol..

Pezol Stylez said...

@ain: aah...harap2 camtu lah...huhu

FariehanIbrahim [LBC] said...

wahhh! jejaka hot kottt, hehe! (^^)v

Dda Ly said...

hihih aduyaiii dah satu hal nak memujuk tuh..:)


meh jemput ke rumah...
~my latest entry~

Pezol Stylez said...

@fariehan: ade lak hot...hahaha

Pezol Stylez said...

@ddaly: tu la psal...kne pujuk nih....haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...