Tuesday, February 22, 2011

Hadiah Untuk Anak Papa

Kiddimoto adalah moto kanak-kanak untuk si anak kecil korang yang baru berjinak-jinak dengan dunia luar. Rasa best je kalau dapat tunggang moto kecik. Korang yang ada anak-anak kecil tu, beli je moto kecik camni. Baru nampak stylez. Skang dah maju, teknologi pun tinggi, makanya belilah yang menampakkan kenajuan sekarang. Takkan nak beli basikal je cam zaman kita kecik-kecik dulu kan. *ceh pezol !! banyak pulak duit ko nak beli kan?? Mahal kot*  Ok lah. Bagi sapa2 yang punya duit lebih tu boleh lah tolong belikn untuk anak aku satu ok. hahaha. Layanz.








6 comments:

ishiko said...

helmet lagi lawa la plk kn...

Pezol Stylez said...

@ishiko: aah...lawa2

NUR AYNIE said...

mcm na moto nie bergerak??? tenaga solar?? ke sorong jer?? hihihihi

Pezol Stylez said...

@aynie: mcm beskal lah...;

Mr iz said...

wahhh sempoi la moto ni... kalu beli ...bkn anak aku yang naik ni...bapaknye simpan buat koleksi....he he ....

Pezol Stylez said...

@mr iz: haha....lawak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...