Thursday, December 22, 2011

BERAT BADAN AKU UNGGUL KAU ADA





Korang rasa berat jisim badan korang ideal tak?? Yelah..semua orang nak sihat kan. So bila korang nak sihat, korang kena pandai jaga pemakanan dan seimbangkannya dengan melakukan aktiviti-aktiviti yang mengeluarkan peluh. Bila berat badan korang ideal, makanya di sini korang sihat iaitu bebas daripada sebarang penyakit yang berbahaya. 

Apa kata korang isikan data berat, tinggi dan umur korang di dalam aplikasi kat atas tuh...klik SINI...mesti korang nak tahu samada berat jisim badan korang berapa kan?? Mungkin ada yang dah tahu tetapi tak salah kalau nak cuba gak. Mana tau ada perubahan ke apa. Pengamalan gaya hidup yang sihat ni perlu ada tau. Sejak kecil lagi kita patut mengamalkan cara hidup yang sihat.

Aku pon telah isi aplikasi macam kat atas tu tadi dan hasilnya jisim berat badan aku adalah unggul...terbaek gitohhh kan. Siap ada doodle lagi. Korang pulak amacam?? ideal tak ideal?? Jom klik SINI kalau nak tahu samada berat jisim badan korang ideal atau tak.




p/s: bersukan itu best!!



4 comments:

NUR AYNIE said...

sy obes2...haha...=.=

Pezol Stylez said...

@aynie: byk kan bersenam yer kalu obes tuh

LyNMafia80 said...

bestnya kalkulator nie... ^_~

Pezol Stylez said...

@lyn: yup..best2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...