Saturday, December 17, 2011

LARIAN UTHM AKU MENANG EMAS YEAH

Pagi tadi ade program Running With Passion anjuran unit Kokurikulum UTHM. Aku kalau bab2 larian ini aku memang tak ley dengar..mesti nak join. Walaupun kitorang berlari dalam keadaan hujan renyai-renyai tapi tak  mematahkan semangat aku dan kawan-kawan yang lain berlari sejauh 5.5km. 

Paling penting aku dapat JOHAN uols bagi kategori terbuka pelajar lelaki...dan dapat hampers tinggi lagi..kau hadooo?? Hahaha. Paling best semua 4 kategori pelajar terbuka dan kategori pelajar koko..pingat emas disapu bersih oleh team aku...team olahraga UTHM. Tahniah semua.


ramai giler..aku nk daftar nama pon susah..xpe..yg penting semangat

dah habis lari...rest jap amek energy

eh..aku dapat hamper lah..no 1 tuh *bangga diri jap*

inilah medal aku dpt td..cantik kan? hihi

team olahraga hantar 5 peserta..semua dapat hampers besar..sapu bersih !!

ehem-ehem...stok makanan seminggu..boleh lah..hihi

terbaik uols...jgn lupa training lepas ni ..tunggu next event plak kat KL

pengurus olahraga kitorang...pembakar semangat team kami...sempoi



DAH PENAT BERLARI...MASA TUK TIDOR PETANG NIH..HEHEHE



14 comments:

Unknown said...

tahniah bro..atlit rupa nya

aqmalazmi said...

tahniah bro ;D

Unknown said...

@khairul: thanks..yup atlet uthm je

Unknown said...

@aqmal: thanks

erzariesz said...

hehe..aku nk pic2 nie sume leh x zul..hehe...papepon..terbaek ar team kite...track n field UTHM...go..go...go...(sggup tunda test smate2 nk join marathon)haha ..semngat =p

Unknown said...

@erzariez: yeahhhhhhhh!!

cik gojes :) said...

abg Long dan Larian mmg xdapat dipisahkan...sape kawen ngan abg Long mmg kurus Lah dok ajak jog hari2...jom kawen abg Long =) hakhakhak~

Unknown said...

@cG: hahaha...jom gojes..konfirm u kurus pasni..hihi

K O R I E said...

Haih klu gua masuk comperm gua yg dpt no.1

tp dri belakang r~ ;p

tahniah bro! kekalkan stamina anda.
badan cergas, awek pun mahu ;p

CikLaLA said...

si kuat lari!..tahniah

Unknown said...

@korie: thanks...

Unknown said...

@ciklala: hehehe...macih awk

hazwan hairy said...

tahniah! ptt muka suma cm pnh tgk team olahraga rupanya..haha

Unknown said...

@hairy: hehe..inilah team olahraga saye...kachak2 dan shomel2 kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...