Saturday, December 24, 2011

CHERYL COLE IKON RAMBUT 2011

Aku tak tahu samada korang kenal atau tidak siapa Cheryl Cole ni. Bagi siapa-siapa yang pernah rancangan realiti macam x-factor uk ke mesti korang perasan dia nih. Dia jadi juri kot. Baru-baru ini Cheryl Cole ni telah dinobatkan sebagai Ikon Rambut 2011 dengan mengalahkan penyayi terkenal iaitu Rihanna, Beyonce dan Kate Winslet. 

Memang betul lah kan..bagi orang pomwan, rambut ni adalah mahkota. Jadi, rambut memainkan peranan yang cukup penting dalam menyerlahkan lagi kejelitaan seseorang itu. Tidak hairanlah, ramai wanita yang sanggup berhabisan beratus-ratus ringgit hanya kerana ingin rambutnya cantik. Apa-apa pon bagi org Islam, rambut tu tetap aurat yer bagi wanita. Ingat tu. Lelaki tak pe. Hihihi





p/s: rambut lelaki tak aurat tau...ley wat fesyen best2



4 comments:

NUR AYNIE said...

nak buat fesyen rmbut gak laaa...pstu tutup guna tudung...hihi..

Pezol Stylez said...

@aynie: boleh bah kalo ko..hihi

♛RaRa♛ said...

woah nak gak gituh.hihi yea yea.auratt.nak wat jgn tayangg kat bukan muhrim.hihi.nak kata besttt jadi laki lah tuhhhh..;ppp

Pezol Stylez said...

@rara: betul2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...