Tuesday, December 20, 2011

DUIT RM50 BARU SMART GUNA TAHUN DEPAN

Bank Negara Malaysia menerusi kenyataan rasminya menyatakan akan mengeluarkan siri baru bagi wang kertas dan wang syiling bagi negara Malaysia. Siri baru tersebut akan dimulakan menjelang awal 2012 dengan membawakan ciri keselamatan yang lebih tinggi dan teknologi yang diperbaharui.. TERBAIK!





10 comments:

aqmalazmi said...

cantik duit nie...
nak buat koleksi banyak banyak lah lepas nie..
hahahah
=="

Tiramisu Fatiema said...

duit baru ek..cantik..singgah sini..lawat blog nie

Pezol Stylez said...

@aqmal: tau xpe..cantik kan..nk wat gk la

Pezol Stylez said...

@tiramisu: cantik2

syakirah izwanie said...

Bila dah dikeluarkan duit ni. mesti sayang nak guna. Heee xD

SAYA BUKAN SAMDOL said...

duit baru nampak macam serabut sikit la

Pezol Stylez said...

@syakirah: tp bila dah xde duit..kne gune juga..hehe

Pezol Stylez said...

@saya bukan samdol: its ok

safwanmahzin said...

cantik sangat.=)

NMF NIhonGO said...

owh yee..y ni bkn duit baru..ni duit semperna sukan komanwel tahun1998 lagi..ramai y salah faham..tengok sign dia pn bkn zeti..ini sign side dia ahmad don..lambang komonwel lagi ada tuu..heheheh
Untuk wang keluaran baru FULL leh laa melawat cniii..http://infomenarikanda.blogspot.com/2011/12/wang-syiling-dan-kertas-keluaran-baru.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...