Sunday, December 18, 2011

KIUB AIS YANG UNIK DAN STYLEZ

Rata-rata bentuk ais kuib kat malaysia ni berbentuk bulat dan ade lubang kat tengah kan?? Itu yg biasa aku nampak..tak pun bentuk empat segi. Tapi sekarang dah terdapat bentuk ais kiub yg sangat moden kontemporari. Macam-macam bentuk dan jenis ada. Unik, elegan, dan sangat kreatif. Jomm tengok antara bentuk ais kiub yang sangat stylez ini.














6 comments:

Lasykar Langit dan Bumi said...

pergh... mana lah nk dapat acuan ais ni.... nk pi carik ni

Jia Nur Fizza said...

waahh..memang menarik..=)

Pezol Stylez said...

@Lasykar Langit dan Pelangi: kat negara omputih je ade...hihi

Pezol Stylez said...

@jia: aah..menarik sgt kan

Hattori Sidek said...

CUBE ROONEY XDE KE???????

Pezol Stylez said...

@hattori: xde2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...