Monday, December 5, 2011

PESAING BARU GUGAT NAJWA LATIF

Siapa sangka seorang kanak-kanak kecil ini memiliki suara yang sangat sedap. Dah la comey..menutup aurat pulak tu..aku tak tahu berapa umur budak ni tapi tu tak penting...bakat yang budak ni miliki memang mengkagumkan. Agak2 dah besar nanti budak ni jadi artis tak?? Kita tunggu je nanti.





p/s: suara dari dulu xpernah sedap bila nyanyi...haha

12 comments:

uJaN_baTu said...

Hahaha... aku tau Joule ko memg xde bakat menyanyi.. :P

CiK GorGeouS ! said...

nie aLa2 charice Lah neh nyanyi dari kecik...suara memang ohshem~ =)

LydSunshine said...

Dia tgh nyanyi, kengkawan dia buat tak tau je. Selamba je menakal kat belakang. Heheh.. bebudak.. comel je.

NAR'Z said...

sdpnya suara bdk nie..
btw lagu tu tjk ape yae?? :)

Pezol Stylez said...

@ujan batu: choiiiiiiiii sgt la ko ni kan jang..dush2

Pezol Stylez said...

@cG: tau xpe..charice pon cmni dlu kan

Pezol Stylez said...

@lyd: kannn...comel je budak2 ni

Pezol Stylez said...

@narz: sedap2...lgu awn terpilu..ning baizura

nAdEErA said...

apsal sedap sangat budak ni nyanyi.. adekkk, nak otograpppppppp

Pezol Stylez said...

@nadEErA: meh cni abg tolong otograp kan..hihi

iffah imani said...

suka dengar part "sepasang sayap" tu..merdu jer..

juzt Silent:) said...

spe name dak ny ye??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...