Friday, December 9, 2011

CEK NUFFNANG DAN CHURPCHURP DAH SAMPAI

Thanks aku ucapkan kepada NUFFNANG dan CHURPCHURP kerana menjadi medium mencari pendapatan sambilan kepada bloggers macam aku. Walaupun hanya sekadar suka-suka tetapi sedikit sebanyak dapat memberi manfaat bukan kepada diri aku sahaja bahkan kepada orang lain. Aku bukan blogger otai yang boleh menjana pendapatan beriban-riban sebulan tapi boleh dianggap baru setahun jagung. Thanks gak kepada reader2 di luar sana yang sudi menskodeng blog PEZOL STYLEZ yang ntahpape ni. Thanks semua.  






nak daftar nuffnang?? Klik SINI
nak daftar churpchurp?? Klik SINI

***********************

p/s: masih mengharapkan BE dari NUFFNANG. pLease!!!



12 comments:

hazwan hairy said...

pegi lah cpt!!!! dok tayang g kan.,..haha

Unknown said...

@haairy: jeless ek..hahaha

Efa Nur said...

wahh...!!bestnyew...belanja laa..!! hehehe :p

Unknown said...

@efa: meh2 cni..g kepsi k

laskar pelangi said...

belanje satay boleh? Hehehehe..

Mejuez said...

wahh hebat hebat...=) tahniah.. aku je belum cash out lagi... masih menunggu...

dalila said...

tahniah...byk tu... akak 10 [un x sampai... sedih!

Unknown said...

@laskar: boleh je..meh2

Unknown said...

@mejuez: sabar2..tgu je saat tu nti k

Unknown said...

@dalila: akak kne teruskn berblogging lg..don't give up k

Hakim Mahmud said...

wow dua keping tu...hehe

Saddila said...

perghhh kayo !
sangat jelous -__-'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...