Wednesday, December 21, 2011

LAHIR 45 ANAK COMEL SEKALIGUS BAKA SUBUR

Kali, seekor kura-kura gergasi spesis sulcata africa ini merupakan ketiga terbesar dunia telah melahirkan 45 baby comel di Zoo Linton, Cambridgeshire. Banyak gak tuh kan?? Kali ni dah pon berumur 30 tahun uols. Masih bertenaga lagi keluarkan zuriat yg begitu banyak. terbaeklah. Baka subur katakan. Bayangkan kalu manusia mampo lahirkan anak seperti kura-kura ni?? Mahu tak penuh bumi ni. Hehehe.








10 comments:

faizlaster said...

gilerrr....mengawan pakai viagra kot..haha

azizul said...

Beza betul saiz mak bapak dengan anak

Papa PUSS said...

Salam

Kalau manusia camtu. Mmg penuh dan padat laa Dunia ni. banyak yang kanibal pulak haha..:D


BTW Follow Here..
Hope Hit Me Back.. Thanks... :D
www.segalapet.blogspot.com

Pezol Stylez said...

@faiz: ala..org lama2 kan..ade la tu petua suburkan ...haha

Pezol Stylez said...

@azizul: mestila ada beza..kecik besar kan

Pezol Stylez said...

@papa: tau xpe...haha

safwanmahzin said...

comel sangat..=)

Pezol Stylez said...

@safwan: yup..comel2

MaYa MustWany said...

rancang nak beli kura2 kecik..tapi besar macam tuh,mas sendiri pun lari.hahahah

Pezol Stylez said...

@maya: kura2 kt malaysia kecik je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...