Tuesday, December 6, 2011

GILA KEMBAR 15 SUBUR BETUL

Untung la dapat banyak anak dalam satu masa...tak  payah dah nak beranak dua tiga  kali..serius comel bagi aku...10 jantan dan 5 betina. Nama anjing ni adalah romy dan memerlukan masa lebih kurang 10 jam untuk melahirkan kesemua anaknya. Gile lama kan...? Tapi memang cantik mama anjing ni. Bulu pon nampk bersih..pandai tuan nya jaga. Nasib baik anjing tak ley pegang kalau tak memang aku dah bela sekor macam bela kucing. 








p/s: suke membela binatang yang shomel2 je


5 comments:

aqmalazmi said...

hahahah.....
mcm mane nak ingat nama nie..
semua sepesen je aku tengok
HAHAHA

Lyndaz said...

ingat kan orang..
sekali terjah blog, rupa2nya anjing..
hahaha..

Pezol Stylez said...

@aqmalazmi: tau xpe...kne tanda la camtu

Pezol Stylez said...

@lyndaz: hahaha...lom ade rekod lg yer manusia bley dpt ank kembar 15 sekaligus ok...hehe

MaYa MustWany said...

bulunya..halusnya.(lihat)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...