Monday, December 12, 2011

TAK CUKUP SATU NAK BELI LAGI

Actually dah lama aku nak makan tauhu bakar ni. Adalah sorang blogger femes kat tempat aku belajar ni Cik Gojes suh aku try makan tauhu bakar. So lepas kelas tadi, aku pon pegi merayap kat pasar malam cari tauhu bakar ngan housemate aku. Dah jupe aku pon beli la satu. Tauhu bakar special ok. 

Ingatkan mahal tadi..rupa2nya RM3 je. Ok la..banyak gak. Sampai umah je terus ambik kamera digital..snap2 apa yang patut..dan apalagi terus makan lah. Serius sedap wey...aku suka part kuah dia. Marvellous la. tak cukup makan satu tadi..rasa nak turun pegi pasar nak beli lagi satu. Hihihi.


 inilah tauhu bakar yang aku beli td


 hmmm...sedap wey


serius sedap...nikmat sungguh makan ni


 sedap dan sedap dan sedap lagi weyyyyyyyy


 arghhhhhhhhhh...sedap sangat lah




 eh da habis?? huhuhu




takpe-takpe...minggu depan beli lagi k..haha

6 comments:

NUR AYNIE said...

nmpk sedappppp..nyammm

cik gojes :) said...

tu Lah !! mase mirad semangat2 nak makan tahu bakar neh, takde orang pon paham betapa sedap nyee bende aLah neh....skang baru tahu kan !! huh~

Unknown said...

@aynie: sgt sedap ..hihi...try la

Unknown said...

cG: yelah2..skunk dah tau..lps ni pegi psr mlm beli tu je la..ihi

faizlaster said...

CG hebat

Unknown said...

@faiz: yeah..hebat sgt kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...