Wednesday, December 14, 2011

BORANG PERMOHONAN JADI BOYFRIEND

Siot je kan...nak jadi boyfriend pon kena ada borang permohonan. Hahaha. Fikir-fikir balik..bagus gak..boleh tahu latar belakang bakal boyfriend kan. Aku rasa borang ni untuk gadis-gadis yang malas nak cari boyfriend ataupun wanita-wanita yang terlalu mementingkan kerja sehingga takde masa nak cari boyfriend...hahaha...so jalan mudah...hantar je borang macam cari kerja dan pilih je  mana yang suka. Adoi...pape je lah...yang penting bahagia




p/s: carilah pasangan hidup yang serasi bersama untuk kebahagiaan kekal abadi


20 comments:

.: iEyLa :. said...

terbaikla..hikhik

NURULHANIF said...

haha.. siap ada borang lagi.. hehe

faizlaster said...

haha..xleh blah...

cikpinky said...

hihi..lawak gak kalau kena isi dulu form cmni.

Pezol Stylez said...

@iEyLa: suh bakal2 bf isi yer...haha

Pezol Stylez said...

@nurulhanif: savety 1st akak..kne buat la kot..hihi

Pezol Stylez said...

@faiz: ko jgn kupe isi kalu usha awek..haha

Pezol Stylez said...

@cikpinky: tau xpe an..haha

Fyqa said...

aikk mcm ni pon ada.

HAHA

Pezol Stylez said...

@fyqa ade je kot...haha

hairy said...

ala boy ja ker?haha

Ayed Dalin Sengal!! said...

memg terbaik!! Ayed amin borg ni bole?? hehhee

Pezol Stylez said...

@hairy: ko wat tuk gegurl la lak...hihi

Pezol Stylez said...

@ayed: boleh je..xde hal la

NUR AYNIE said...

wahhh..siap borang g hihihi...leh gak try kat mr.boyfie hahaha...=.="

Pezol Stylez said...

@aynie: boleh je..try la

misyamissyou said...

haha ok jugak ni hehehe isi borang senang nak pilih..interview jugak :P

Pezol Stylez said...

@misyamissyou: boleh je...praktikkan

MaYa MustWany said...

hahah macam2 tul la..

dyabunga said...

nk buat cm tu lh..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...