Thursday, December 15, 2011

KAU BERTATU KAU MACHO LAH TUH

Korang suka bertatu tak?? Aku suka..sangat-sangat suka. Bila bertatu aku rasa aku macho beb. Bila bertatu gak aku rasa maskulin. Nampak kejantanannya di sebalik tatu yang diuikir di mana-mana anggota badan. Best tuh. Serius memang aku suka bertatu tetapi apa kan daya BERTATU ITU HARAM ye kawan-kawan. Jadi keinginan untuk bertatu itu hanyalah angan-angan ku semata-mata. Korang jangan sesekali pakai tatu yer. Sama sekali tak boleh. Ingat tu. Jom tengok patung lego pakai tatu. Smart giler.







2 comments:

PHOTOSHOP said...

WOW.. GREAT BLOG

Anonymous said...

dulu selalu tengok us link..rasanya la...de laki2 wat tatu..tak terpengaruh,just terfikir,pandai n cantik lukis tuh..muka dok kene semua rilex je..ceh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...