Thursday, December 15, 2011

SAYA MAHU NOVEL OMBAK RINDU DARI EYRIQAZZ.COM



Yer...aku peminat filem Ombak Rindu..best kot..tak kisah la kau lelaki ke perempuan ke..yang penting filem ni best..dan dengar-dengar kutipan filem ni dah cecah 20 juta 6 juta dalam masa beberapa hari saja. Nampak sangat filem ni best kan. So, bila abg Eyriqazz.com nak wat give away nak bagi novel ombak rindu...apa lagi aku join la. Kalu dapat nanti ley la bagi kat bakal awek aku baca. Biar dia nangis. Hahaha.

So pada korang-korang yang nak dapatkan give away novel ombak rindu dari abg Eyriqazz.com ni bolehlah join segmen ni k..klik SINI tapi sebelum tu korang kena lengkapkan ayat yang abg Eyriqazz.com ni bagi tau.

Entry kegemaran saya di Eyriqazz.com adalah Contest Teka Silang Kata | RM80 untuk dimenangi kerana buat pertamanya kali aku join contest macam ni dan terus menang...aku dapat no 2 ok. Memang pada malam tu aku sungguh-sungguh cari jawapan teka silang kata ni. Semangat tol. Hehe.Lain kali abg Eyriqazz.com boleh lah wat lagi contest camni..best tau.


So, siapa-siapa nak join segmen give away dari abg Eyriqazz.com boleh la join ramai-ramai yer. Klik SINI kalau nak tahu lebih lanjut mengenai segmen give away ni.

4 comments:

hazwan hairy said...

mau g beli :-)

Unknown said...

@hairy: nanti saye pinjam ek..haha

AJ said...

thanks join..InsyaAllah more contest coming soon..ehh,rasanya u ada menang contest eyriqazz yang satu lagi...

http://www.eyriqazz.com/2011/12/pemenang-contest-5cabaran-mencari.html

blom claim lagi hadiah kan?

Unknown said...

@Eyriqazz: same2...pehhh...xtahu lak saye menang contest..ok2 nti saye g claim hadiah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...