Sunday, December 25, 2011

KOTA AIS DAN SALJI DI CHINA MENAKJUBKAN

Wah...ini memang terbaik. Kota ais dan salji musim ini menjadi daya tarikan baru di China sempena festival Ais dan Salji Antarabangsa Harbin yg ke-28. Kalau dah nama kota mestila tempat tu besar kan. Aku tengok gambar-gambar ni pon dah rasa teruja nak lepak2 kat sana. Dan apa yang pasti kota ini akan mejadi kota yang paling sejuk di dunia dengan monumen-monumen yang sangat menakjubkan. Jom apa lagi..moh la kita ke negeri China. Hahaha











p/s: melancong itu best

5 comments:

Aida Omar said...

wow!! bestnye bangunan2 tu.. cantik pulak tu dengan cahaya2 dia. jom pergi sesama nak? :P

NUR AYNIE said...

terpegun....=)

hairy said...

next year g beijing ok!

MaYa MustWany said...

errggrrr tengok pun dah rasa sejuk

Razif Mokji said...

layan .... jln2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...