Thursday, December 22, 2011

BERPANTANG MAUT SEBELUM AJAL 18SG

Malang sememangnya tak berbau. Bahaya akan sentiasa mengekori kita di mana-mana sahaja. Kecuaian atau kelalaian samada perbuatan disengajakan atau tidak patut diberi perhatian yang tinggi. Walaupun maut itu kita tidak ketahui tapi pasti akan datang pada bila-bila masa. Jadi, kawan-kawan sila berhati-hati yer dalam apa jua perkara yang kita lakukan seharian. Peace ^_^.









12 comments:

Bluewendy said...

parah cam ni....

Pezol Stylez said...

@bluewendy: mmg parah sgt2 lah...hihi

khairul said...

arrghh ngerinya wei !

Syieda™ said...

huhhhh...seram sejuk tengok pic ni...

Pezol Stylez said...

@khairul: tau xpe...huhu

Pezol Stylez said...

@syida: macam tgok hantu je kan tgok...hihi

MaYa MustWany said...

hihihi kadang2 cara mereka kene ni pun memang macam menyakitkan hati je.hihihi

Pezol Stylez said...

@maya: yup..ngilu terasa d hati kan

mimeben said...

auuww...ngeri teruk!!

Pezol Stylez said...

@mimeben: tau xpe

azizul said...

ini stok-stok lwpas gaduh ke hape

Pezol Stylez said...

@azizul: ye kot..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...