Sunday, December 25, 2011

PENCARIAN BLOGGER AKTIF OLEH MIALIANA.COM




Pencarian Blogger Aktif
Pencarian Blogger Aktif oleh Mialiana.com
25/12/2011 hingga 31/12/2011




Yup..aku seorang blogger aktif. Hari-hari aku ade update sekurang-kurangnya satu entry. So dengan rasminya saya JOIN segmen ini dengan hati yang gumbira. Katenya kan. Rasa macam best join segmen ni. Boleh kenal ngn ramai blogger lagi pasni. Mana tau jumpe jodoh kan...

Yelah baru-baru ni pon aku ade mimpi kena gigit ular uols kalu nak tahu. Bukan sekali tapi dua kali. Korang tau apa maksudnya?? AKAN DAPAT JODOH DAN MENIKAH. OMG...awl giler nak kahwin. Belajar pon tak habis lagi nih. Nak kahwin apa duit pon takde. Adoyai. tapi kalau dah dapat jodoh awal tu..alhamdulillah. hehehe. Eh melalut pulak aku ni. 

Ok lah. Sapa-sapa yang rasa blogger aktif tu, korang join la segmen ni ek. Tak rugi. Klik SINI kalau nak join yer. Bye



10 comments:

Yana Houry said...

eh pezol, bukan ke kalau kite mimpi berkaitan ular..ade kene mengene dgn sihir..dgr kat al-kuliyah hari tu...

Mia Liana said...

Terima kasih kerana sertai segmen Mia ini dan menjadi peserta ke-15 yang join... :)

Pezol Stylez said...

@yana: yeke hana? takut lak saye.harap2 xde pape

Pezol Stylez said...

@mia: welcome

kakyong said...

salam kenal & singgahan dari kakyong.com

belajor lagi yer.. belajor memolek bior dpt result yg kebaboom..

hairy said...

NK JOIN MALU..HAHA

MaYa MustWany said...

^
^
^
tak aktif sangat.
lalalala

Mia Liana said...

lawat pezol hari ni... hmmmm .. xde update lagi. shoutmix dah takleh pakai tu. nanti bubuh shoutbox baru. susah orang nak jerittt... :)

model baju korea said...

info2 bermanfat thanks yahh

Nur-nba said...

Salam singgah dari segmen yang sama.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...