Wednesday, December 14, 2011

Seluar Pengaruhi Gaya Penampilan Lelaki






Seluar juga memainkan peranan dalam mempengaruhi penampilan seseorang lelaki walau di mana jua berada. Sesekali mengenakan seluar yang tidak sesuai mungkin akan memberikan kesan yang negatif dari sudut pemandangan orang lain. Jadi pemakaian seluar ini sangat penting dalam kehidupan seseorang lelaki dalam menjadikan gaya hidup seseorang lelaki itu tampil lebih mempersonakan. Nak tahu bagaimana pemakaian jenis seluar ini mampu memberikan pengaruh dalam penampilan orang lelaki. Jom kita tengok. Lets go !!



Seluar Baggy
Lelaki yang meminati gaya seluar ini agak keperempuanan, mengikuti perkembangan semasa, lembab kerana ragu2 dalam mengambil keputusan, lemah lembut.


Seluar Gantung / Hanger
Lelaki yang sering menggayakan fesyen seluar gantung adalah lelaki yg misteri, seleranya sukar diramal serta serba rahsia.


Seluar Jeans
Lelaki yang menggemari seluar jeans adalah seorang yang optimis & tenang, gaya tersendiri, amat mengasihi org yang disayangi, sanggup berkorban apa saja tapi sering tersilap mengambil keputusan.


Seluar Warna Terang
Lelaki yang lebih suka memakai seluar yang berwarna terang dikatakan tegas, luas pandangan dan berfikiran matang bila selesaikan masalah.


Seluar Ketat
Lelaki yang menyukai seluar ketat dikaitkan sebagai suka mencari perhatian, ego tinggi tapi baik.





Jadi anda kategori yang mana?? Fikir-fikirkan





7 comments:

Anonymous said...

penampilan kene jge ok...

Apih El Nino said...

Aku suka pakai seluar jeans tapi aku potong pendek sampai paras lutut. Camne tu? Hahaha...

Nurul Nadia said...

tahu tak pe bang oi ... apa lagi yang penting bg lelaki kalau tak seluar. Tak perlu pening pk benda lain nak sarung kat kaki panjang tu.Tu sebab kene pandai carik pilih seluar yang sesuai dengan bentuk badan dan juga supaya dapat cover benda2 tak sepatutnya.

Contoh: kalau kaki pendek, gumuk..tak cantek kan.So lelaki pun kene pandai carik pilih survey try fabric seluar yang sesuai dengan cutting yang sesuai supaya kaki nampak panjang dan slim.Tak ada lah buruk sangat.

Pendapat peribadi sebab tak suka lelaki pakai seluar tak kene dengan bentuk badan.Sama ada terlalu baggy atau terlalu ketat.huhu

Anonymous said...

hihih kelakar la dah pakai lain macam sangat.hihihi

Unknown said...

@maya: kelakar ke?? ok je la..haha

faizlaster said...

yes..saye jenis lelaki baik..haha

Unknown said...

@faiz: good

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...