Sunday, November 13, 2011

Kau Tamak kau Rugi





********************


ANAK : Ayah, kalau ayah nampak RM10 kat meja dan RM5 kat lantai, yg mana ayah akan ambil?

AYAH : Mestilah RM10 , Banyak tuu.

ANAK :Ayah,kenapa ayah bodoh sgt? Kenapa tak ambil kedua-duanya?

AYAH : $#*$&@#@$@#

ANAK :@#!@#!@%$!@#!@#!@!!


Sambungan.....


AYAH : anak,Ayah nak bagi rm5 dengan rm10,yang mana anak akan ambil?

ANAK : mestilah dua-dua sekali,(nak kenakan aku balik laa ni,sorry father,aku lagi cerdik)

AYAH : kenapa anak ayah ni bodoh sangat,ayah suruh pilih rm5 dengan rm10,disebabkan kau bodoh,pilih dua2 sekali,rm5 tak dapat rm10 tak dapat. HARHARHAR!

ANAK : @#$@#$@#$@#$(melepas aku!!)

AYAH : @#$*@#*$^*&@#!!



********************
moral : orang tamak selalu rugi,, :)


10 comments:

'yAnA' Cute said...

hahaha...tu la an..
tamak sgt..xdpt pape..
sory la cik anak xdpt den nak nolong...hehehe :D

Pezol Stylez said...

@yana: tau xpe..pdn muke die

NUR AYNIE said...

tamak2! kan dah melepas ihihih~

CiK GorGeouS ! said...

bapaknyee neh nak kene sekeh gamaknyee =)

Pezol Stylez said...

@nur aynie: kannnnnn...haha

Pezol Stylez said...

@cG: adoi....haha

afzam said...

haha lawak siot..

Pezol Stylez said...

@afzam: like father like son...haha

TiMbAHiJaU said...

hahha..hampeh je bapak aku ni(dialog anak ye) :P

Pezol Stylez said...

@TiMbAHiJaU: sangattttttttttttttttt....haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...