Thursday, November 24, 2011

RUMAH BEST BOLEH GELUNSOR TURUN BAWAH

Sesuai sangat rumah ni wat playground tuk kanak-kanak yang aktif bergerak. Tak payah nak pergi kat taman kanak-kanak. Ajak je kawan-kawan diorang datang main sama dalam rumah. lagi selamat. Memang kreatif la  arkitek yang buat rumah ni. Korang kalau nak cepat turun aras bawah just gelunsor je..best lah. Nak buat gak la camni. Hari-hari ley main gelunsor. Hahahaha.














9 comments:

Yana Houry said...

best gile!! kalau camni xkeluar rumah seminggu pun xde hal la..=)

Cute Imani Shop said...

nice2....boleh la copy idea nie for my dream home....lalalaa

Pezol Stylez said...

@yana: hahaha...betul tu..sihat je dlm umahkan...;p

Pezol Stylez said...

@cute: boleh je

c'axoera said...

wow! tapi rasanyer bukan untuk rumah dimalaysia kot :D

sharul izam said...

hahah..nak rumah macm ni ar..

Ikhwan said...

sekali sesat daaaa

i am S!L4H.. said...

style gile lah.

MaYa MustWany said...

fuhh best nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...