Friday, November 4, 2011

Jodie Marsh Ahli Bina Badan Wanita Yang Hot

Dia baru dinobatkan sebagai ahli bina badan wanita dunia yang baru bulan lepas..memang mantap sangatlah badan akak Jodie Marsh nih...aku yang rajin bersenam ni pon tak dapat2 lagi body cam akak nie..hehehe...tapi kan ade ke yang nak ngorat akak nih??? tough giler...sorry la akak Jodie...saye tak taste...opsss...nak carik yang biasa2 je...hahaha



 





p/s: pasni nak pergi gym nak bentuk badan ketol2...hahaha

6 comments:

nurkaloi said...

memang hot and cun kann
tp ngeri tahu hahah

hairy said...

gila body dia kalah aku! bahhaha...

Pezol Stylez said...

@nurkaloi: sgt ngeri ok...hahaha

Pezol Stylez said...

@hairi: tau xpe kan...kne rajin g gym nih

Izan Ishak said...

part byk2 tatooo tu jadi geli plak bila melihatnya...huhu

Pezol Stylez said...

@izan: kannnnnn...tp nk wat cner, mmg dia dh minat tatoo..biarkan je la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...