Monday, November 28, 2011

RESTORAN ATAS POKOK STYLE LAH

Wahhh...unik lah restoran atas pokok ni. Memang jarang-jarang ada pengusaha restoran yang membuka restoran atas pokok camni di tengah-tengah bandar. Actually restoran yang terletak di Okinawa Jepun ni bukanlah diletakkan di atas pokok betul tetapi pokok yang dibuat daripada batu konkrit dan pengunjung perlu menggunakan lif untuk naik ke atas. Satu daya penarik yang lain dari lain. Cool. 






7 comments:

L said...

mak ai.. style2 jugak.. kukuh ka tuuh.. hahaha
jom baca kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/pandai-sangat-dah-kan.html

Pezol Stylez said...

@L: kukuhla...konkrit kot...bkn pokok betul

azizul said...

bila agaknya pokok tu nak tumbang

Pezol Stylez said...

@azizul: tu pkok batu la

MaYa MustWany said...

oo pokok batu ek?oo kalu mcm tuh agak slamat la..ingatkan kayu rapuh..hahah

Pezol Stylez said...

@maya:selamat je

husnul.laili said...

LOL.
meriahh habiss dah neh. HAHA.

*kalau kat malaysia ada cenggini memang ramai yang dah serbu restoran neh. muahahahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...