Monday, November 14, 2011

[Video] Flash Mob Kat Airport Dubai Awesome

Korang tau tak ape itu flash mob?? Mengikut apa yang aku tau flash mob ni adalah satu kumpulan yang berhimpun beramai-ramai secara tiba-tiba dengan membuat sesuatu yang menarik sehingga mewujudkan satu suasana yang sangat meriah...kalau korang perasan kan kat malaysia ni pun ade...tapi aku tak ingat kat mana. 

Selalunya flashmob ni diuruskan oleh badan-badan telekomunikasi, media sosial ataupun individu tertentu. Apa yang penting flash mob ni memang meriah ok. Jom tengok flash mob yang dibuat kat Airport Dubai ni. Memang best lah...cam nk je aku ikot menari same. *pandai menari ke pezol* hehehe. Jom (,")





p/s: dalam perancangan nk wat flash mob nih..sapee nk join aku?? hahaha

8 comments:

Innanie | Ariffin said...

giler gempak! nice~

Pezol Stylez said...

@Innanie: tau xpe..best an

ch000tz axoera said...

Dubai memang the vass :D

Pezol Stylez said...

@ch000tz: betul2...best

Nurul Izzati Zakaria said...

pezol nk buat, atie nk join.. best kot tgk.. hahahaha...

Pezol Stylez said...

@nurul izzati: jom2...awk jd manager program....haha

MaYa MustWany said...

ada time concert artis didy n adiknya..mereka buat macam ni.meriah.

Pezol Stylez said...

@maya: oh yeke? tu la sye pon xigt..thnks bg info

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...