Saturday, November 19, 2011

PADAN MUKA KAU TERPIJAK CHEWING GUM

Sejak akhir-akhir ni aku suka sangat tengok fesyen-fesyen..tak kisah la fesyen peragaan ke..topi ke..kasut ke...apa sahaja yang berkaitan dengan fesyen memang aku excited sangat nak tengok walaupun aku ni bukan jenis suka sangat berfesyen..ni rekaan kasut tumit tinggi chewing gum yang direka oleh Kobi Levi iaitu penguasa pembuatan kasut yang style dan sangat unik bagi aku..walaupun nampak pelik tapi itula yang aku suka...korang suke tak??







6 comments:

putry arisa said...

hampir tertipu dengan tajuk itu.. hihihi.. unik la kasut nie.. hihihihi

Yana Houry said...

awesome..suke2!!

Pezol Stylez said...

@putry arisa: hahaha...sngt unik kan

Pezol Stylez said...

@yana: belilah satu..suh ur hubbby beli yer...hihi

azizul said...

style kasut tu

MaYa MustWany said...

unik..i like..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...