Thursday, November 3, 2011

Teror Giler Kambing Ni Panjat Pokok

Pehhh...hebat giler kan kambing nih?? Aku tak ingat apa nama kambing ni tapi memang aku penah tengok lam tv aritu..kambing-kambing ni boleh memanjat pokok yang tinggi untuk dapatkan makanan...terror kan? Kat Malaysia mana ade...memang jarang nampak kambing-kambing panjat pokok yang sama menurut tukang yang ambik gambar ni Gavin oliver 38 tahun. Gambar ini diambil di Todra Gorge di Morroco. So sape-sape yang nak tengok kambing-kambing ni panjat pokok...korang leh lah melancong kat Morroco yer.

13 comments:

hairy said...

bahahha!! hbat mereka2 tuh..haha..

Pezol Stylez said...

@hairi: tau xpe...hihi

Hafriz Mohamad said...

ni pertandinga nk cri jagoan kampong. heheh.. cm dlm citer ongbak..

Yana Houry said...

hahaha..ni betol ke edit?

sirap merah said...

haha.. percaye 100% gmba neyh tipu..

Pezol Stylez said...

@hafriz: ohh..yeke? hebat tuh !!

Pezol Stylez said...

@yana: betul la ni..xmaain2 punyer...hihi

mokcik-ann said...

tinggi-nyer kambeng2 ni leh panjat...

Pezol Stylez said...

@mokcik-ann: aah..tinggi sgt..;p

♛RaRa♛ said...

hahaha.memang dasyatt gilo lah..;p

Pezol Stylez said...

@♛RaRa♛: tau xpe kan...dasat

kay masingan said...

terrornya kambing ini kan...

Pezol Stylez said...

@kay: yer...teror2...;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...