Tuesday, November 15, 2011

Alahai Si Gadis Bunga

Aku suka kalau tengok ladang-ladang bunga yang luas macam ni...tak tahu kenapa..rasa ketenangan tu ada apabila dapat melihat bunga-bunga yang begitu segar di sekeliling ditambah pula dengan gadis-gadis manis memetik bunga...tenang fikiran seketika dari masalah yang melanda..tapi itu tidak memungkinkan aku ni seorang yang mat bunga ok...hahaha...untuk pengetahuan korang ini adalah ladang bunga tradisional untuk persiapan krismas nanti di tapak semaian Roundstone di Almodington, West Sussex.




16 comments:

epoitdya said...

waaaa cntik nyer bungeeee :))

SAYA BUKAN SAMDOL said...

merah mu baraaaa semangat waja

Pezol Stylez said...

@epoitdya: cantik kan mcm awk juge...hihi

Pezol Stylez said...

@saya bukan samdol: wah..patriotik la awk ni..good!!

EnciK AxixOu said...

perh..bnyk beno bunge...

lizz said...

luasnyer pandangan...kalau kat malaysia nak raser cam ni kena pi...cameron highland kot...

Pezol Stylez said...

@EnciK AxixOu: tau xpe..byk sgt nih

Pezol Stylez said...

@lizz: yup..tp daun teh je la bley tgk..hihi

yuyu aziz said...

wahhh i wanna be there!

Pezol Stylez said...

@yuyu aziz: jom kite g sane sme2

Yana Houry said...

wah bestnye.....

Pezol Stylez said...

@yana: sgt best ok..hehe

sis92 said...

sis pun suka jugak..rasa macam tenang je..kadang2 saja google tengok spring , summer, ngan sakura ;;;cantik :)

Pezol Stylez said...

@sis92: kite serupa tp x sama..hihi

gadisBunga said...

bunga tu femes masa krismas kan? :)

salam dari gadisBunga.

nazbila0511 said...

Bunga mcm tu bole dpt dkt kundasang sabah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...