Monday, November 21, 2011

MALAM INI HARIMAU MUDA BAHAM GARUDA MUDA

Tak sabar lak aku nak tengok perlawanan akhir bola sepak sukan sea 2011 di mana pasukan Malaysia akan menentang pasukan Indonesia. Sangat excited ok. Malam ni nak tengok ramai-ramai kat kampus sebab pihak Majlis Persatuan Pelajar UTHM akan membuat tayangan secara live di skrin layar besar kat kampus. Terbaek lah. Kepada korang-korang kat luar sana jangan lupa tau...bagi sokongan anda kat pasukan Malaysia dan berdoa semoga pasukan Malaysia berjaya membawa pulang pingat emas ke tanah air. Aminnn.




p/s: jangan gentar wahai skuad harimau malaya..kami senantiasa mendoakan kejayaan korang.

10 comments:

||aLeaSaRa|| said...

adeiiihhh kenapalah mesti jumpa indon ngrrrrr....

harap harimau muda dpt kuatkan lagi bhgn pertahanan dan bykkan menyerang ^^

harimau muda bolehhhh!!!

Pezol Stylez said...

@||aLeaSaRa||: doakan je malaysia menang k..hihi

eikieyn said...

ramai2 mengaum kat mamak malam ni. :P

Pezol Stylez said...

@eikieyn: yer..betul2

NaUrAh♥ShAzWaN said...

seriouslt x sabar gila ^^

hairy said...

wahhhH!!!

MaYa MustWany said...

betul2,kasi gigit sayap garuda.hihihi
AAAUUUMMMmmmmm

Pezol Stylez said...

@NaUrAh♥ShAzWaN: sama lah..hihi

Pezol Stylez said...

@hairy: hehehe...jom2

Pezol Stylez said...

@maya: ganas tul awk ni yer...hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...