Wednesday, November 23, 2011

KEMERIAHAN FINAL BOLA SEPAK SUKAN SEA DI UTHM

Walaupun dah beberapa hari berlalu final bola sepak sukan sea tapi aura-aura semangat Malaysia Boleh dan ngaumaan harimau muda itu masih terasa. Begitu juga dengan kami warga UTHM yang senantiasa akan terus menyokong skuad harimau muda pada perlawanan yang mereka lalui. Jangan lupa malam ni skuad bimbingan Ong Kim Swee ni akan menentang Syria. Jadi marilah kita sama-sama mendoakan kejayaan mereka. Aminn!!!








credit picture to Azmin Radzi


p/s: semangat kesukanan itu penting untuk melakar kemenangan


10 comments:

faizlaster said...

macam best jep..untung laaa....

Pezol Stylez said...

@faiz: mmg best pon..ko je xde kan...hhaah

nikamir said...

wah bagusnya korang...
utem susah nk dpt mcm ni...
huhu..

Kami Cool

Yana Houry said...

wah bestnya..

ain farahin said...

meriah2~semangat kesukanan

Pezol Stylez said...

@nikamir: cakap la kat mpp suh buat..kalau xnk buat mogok

Pezol Stylez said...

@yana: memang best yana...hihi

Pezol Stylez said...

@ain: tula pasal...hihi

MaYa MustWany said...

best ooo..meriah..

Pezol Stylez said...

@MaYa: sangat mmeriah ok....hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...