Tuesday, November 22, 2011

BORONG KERETA MEWAH HARGA RUNTUH

Semua kereta yang kat bawah ni adalah di antara kereta-kereta mewah yang terdapat di pasaran dengan harga yang 'sangat berpatutan' untuk korang beli. Kalau korang yang mana kaki shopping kereta tu boleh lah pilih mana yang suka dihati. Terbaik dari ladang uols. Lagi bagus kalau belikan untuk aku satu. Aku terima je apa yang korang bagi. Hahaha. Jom tengok antara 10 kereta mewah termahal bagi tahun 2011.

#1 Bugatti Veyron $1,700,000

Lamborghini Reventon $1,600,000




McLaren F1 $970,000

Ferrari Enzo $670,000

Pagani Zonda C12 F $667,321

SSC Ultimate Aero $654,400

Saleen S7 Twin Turbo $555,000

Koenigsegg CCX $545,568

Mercedes Benz SLR McLaren Roadster $495,000

Porsche Carrera GT $440,000


p/s: tengah korek-korek tabung tengok berapa yang ada nak beli kerete control...hihi



6 comments:

ohbukhari said...

wah..aku suke yang putih tu..perh..! memang coittt la!

azizul said...

fuh..menawan kereta..x de 1M jgn la nak ade kereta camtu...huhu..1M zyga poker boleh?

hairy said...

pezol beli kan stu lh x?naknak..wakakak

Pezol Stylez said...

@ohbukhari: kumpol duit byk2 jd billionaire...

Pezol Stylez said...

@azizul: kne menabung dr skunk

Pezol Stylez said...

@hairy: bley2..tgu jd kaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...