Saturday, November 12, 2011

Lukis Kartun LEGO 3D Atas Jalan

Perghhhhhh...memang hebat la mamat-mamat ni lukis kartun permainan LEGO atas jalan. Kalau buat lukisan 2D biasa dah kan tapi lukis 3D memang hebat sangat lah. Aku yang lukis gune komputer pon masig lagi terkial-kial nak buat inikan camni kan. Tabik spring la kat diorang ni. Diorang melukis ni adalah sempena Festival Sarasota Chalk di Florida.









23 comments:

Ckdk said...

gila lawaaaa.
terbaik lah!!!

Pezol Stylez said...

@ckdk: tau xpe...smart kan

Fabulous Me said...

gempak

azizul said...

semart....

John said...

Nice~

Pezol Stylez said...

@fabulous me: yup..exactly

Pezol Stylez said...

@azizul: very smart

Pezol Stylez said...

@john: yeahh

MaYa MustWany said...

pandai betul mereka ni..

ChaCha said...

perghhh!!! terbaiklah!!!

Pezol Stylez said...

@maya: tau xpe...hebat kan

Pezol Stylez said...

@chacha: betul2...mmg terbaek dr ladang

org muo said...

mmg hebat

fatni2701 said...

kacak ayi!

NAZRUL AZAT said...

aku suke ni...aku suke niiiiii :-)

Pezol Stylez said...

@org muo: yup..hebat2

Pezol Stylez said...

@fatni2701: sgt kacak ok

Pezol Stylez said...

@nazrul: aku ske gak..haha

yatt yusof said...

kat pavi pnh ade kn 3D sketch nih.. cool~

ctk said...

dOrang memang kreatip gilew!!!!

aimy said...

Wah smart! cantik2!

ShahzCudin said...

smart n comel...

misSbLurRy said...

awesome

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...