Friday, November 18, 2011

BIODATA SYAHRUL AZWARI PENJARING GOL MALAYSIA

Selepas pemain senior Khairul Fahmi Che Mat menjadi perhatian ramai ketika perlawanan AFF Suzuki pada tahun lepas menjadi penyelamat skuad negara dalam memenangi AFF Suzuki akhir...kini giliran Syahrul Azwari Ibrahim pula mengikut jejak langkah seniornya itu kerana berjaya membawa Malaysia ke perlawanan separuh akhir dan akan menentang Myanmar setelah membenam Indonesia 1-0 pada perlawanan peringkat kumpulan A. Masih terlalu awal lagi untuk meng'femeskan' anak muda ni namun apa kata kita kenal-kenal siapakah Syahrul Azwari Ibrahim ini. Meh tengok biodata beliau.


kredit pic to kelantanfc.com


*************************

BIODATA :


NAMA : SYAHRUL AZWARI BIN IBRAHIM

WARGANEGARA : MALAYSIA

ASAL : KELANTAN

TARIKH LAHIR : 12 JANUARI 1993

UMUR : 18 TAHUN

JERSI : NO 18

POSISI : PEMAIN TENGAH

PASUKAN : HARIMAU MUDA


*************************


Cukup setakat ni saja dulu yer..nak lebih lanjut lagi korang cari kat facebook beliau. Klik SINI. Nak tengok video beliau menjaringkan gol tadi lawan Indonesia klik SINI.



10 comments:

CiK GorGeouS ! said...

saya nak biodata nazmi faiz mansor boLeh ?? waLau dia adik2, dia hero jugak...wuuuu~ =)

Pezol Stylez said...

@cG: hahaha...xmo2

Ardini Humaira said...

wahhh ado biodata :D

Yana Houry said...

eh cute la...hihihi

khairul said...

muda lagi...harapan malaysia wahai anak muda

+kakak_zaza - said...

tengok macam hensem , sekali tengok, macam tak, nanti pusing balik macam hensem.. camne nih?

sis92 said...

peh dia adik rupanya..
ucapan tahniah buat skuad malaysia ;)

siti nor atika ruslan said...

la.. muda lgi bdak nye..:)

MaYa MustWany said...

lor bawah kita,xjadi nak ngorat.hahahaha

Nuradibah Zainal said...

Berapa tinggi dia? Gambar lagi please

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...