Saturday, November 12, 2011

Teringin Terbang Korang Guna Kasut Ni

Ok la bagi aku walaupun nampak biasa-biasa je tapi kasut bentuk siri burung ni memang unik..ada gaya tersendiri..mula-mula pandang memang tak cam sangat bentuk burung tapi bila dua tiga kali pandang baru perasaan ada bentuk burung..sangat kreatif dan unik untuk dipakai. Direkabentuk oleh Kobi Levi iaitu individu yang bertanggungjawab merekabentuk kasut-kasut yang unik dan style.










30 comments:

♛RaRa♛ said...

wauuu a'ah la ada...cantekk n mmng style.tapi high heel sgt ^-^

Pezol Stylez said...

@♛RaRa♛: yer memang tinggi...hihi

sis92 said...

yang last sekali style :)

aimy said...

wah unik design kasut ni kan. ahaha

MamaYatie said...

unik...tp tinggi benor..mau sakit pinggang ni..hahaa

Pezol Stylez said...

@sis92: nice gak kan

Pezol Stylez said...

@aimy: aah..mmg style

Pezol Stylez said...

@mamaYatie: betul tuh...kalu x biasa mmg akan sakit pinggang

putry arisa said...

comelnye.. tapi xmnat high heel la..
mesti kaki ase nak tercabut.. huhuhuhu

Pezol Stylez said...

@putry:tau xpe kan...sakit tau

Yana Houry said...

peliknye...xsanggup nak pakai..;)

Azmi Khan said...

mcm2 fesye dah ade skrg nie....
pelik2 lak tu....

Jue_ilias said...

cantek n style lar .

Pezol Stylez said...

@yana: org yg berani je ley pki kasut camni..hihi

Pezol Stylez said...

@azmi: tau xpe...;p

Pezol Stylez said...

@jue: betul2...suke kan

MaiRa QuEeN said...

lawanye..nk la...tp cm x sesuai je..heheh

♥Aien Najwa♥ said...

Trendy..lagi2 kalo dipakai oley wanita yang tinggi lampai..=)

Izyan Yan Cinnamon said...

kasut style pe lah nie..keganjilan btl..

azza hana said...

pergh..kalau azza memang da x pakai la an?hahaaha

Pezol Stylez said...

@maira: amek ce..blum cube lom tau..;p

Pezol Stylez said...

@♥Aien Najwa♥: yup.betul2..seswai sgt

Pezol Stylez said...

@ Izyan Yan Cinnamon: style burung la awak...;p

Pezol Stylez said...

@azza: ley je kalu nk pki..;p

liya alia said...

kretip la sapa buat kasut ni. bentuk itik. angsa. suma ada. terbaekk. tapi tak penah nampak pulak kat kedai.

Pezol Stylez said...

@liya: kat malaysia xdak lg..luo negara je

MaYa MustWany said...

kasut last baru leh imagine ..hihihi

Pezol Stylez said...

@maya: cantek kan

ctk said...

wah! sgt2 cOmey weh..hihi

Pezol Stylez said...

@ctk: hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...