Tuesday, November 8, 2011

Aksi Photoshoot Yang Esktrem

Aksi seorang artis photoshoot di China yang membuat penggambaran luar biasa dengan situasi yang sangat bahaya dan ekstrem. Untuk pengetahuan korang, diorang hanya menggunakan tali, wayar logam,  cermin dan beberapa aksi akrobatik untuk membuat sesii fotografi ini. Kaedah photoshop juga ada digunakan untuk menghilangkan tali dan beberapa yang lain dalam sesi fotografi tersebut. Nak tengok camne diorang buat fotografi ni? Klik SINI



















12 comments:

Khairul Rahman said...

gila gempak gambar diorang!

Pezol Stylez said...

@khairul: tau xpe kan....

Polskahackrew said...

pergh..dasyat gambar ni..gila2 ekstrem

Blogger Blog Tutorial

MaYa MustWany said...

hihihi gila kentang pic semua ni.

-ytazzi- said...

gmpak gila k0t...seri0us real!!!!

Pezol Stylez said...

@Polskahackrew: tau xpe...mmg dasat

Pezol Stylez said...

@MaYa MustWany: org2 yg berani je leh wat pic camni...hihi

Pezol Stylez said...

@-ytazzi-: tu la...mmg gilr diorng nih

ctk said...

fuhyooo..brani ler dOrang...

sis92 said...

yang orang ramai2 tu mmg awesome!

klu kreatif apa pun jadi punya :)

Pezol Stylez said...

@ctk: tau xpe...;p

Pezol Stylez said...

@sis92: itula akrobatik...;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...