Tuesday, November 15, 2011

Transformer Lembu Terbaik Wok

Selalu kalau dengar je transfomer mesti kereta bertukar jadi robot kan?? Tapi seorang individu dari Finland Miina Akkijyrkka telah menukarkan kereta-kereta buruk dan tidak digunakan menjadi arca ataupun tugu lembu gergasi..so jadilah transformcow..ada juga idea-idea bernas dari beliau kan tuk wat benda-benda camni...rasanya kat malaysia ni banyak kereta yang tak digunakan lagi..so korang-korang yang agak2 bleh wat tu...cuba lah wat ok..tapi buat binatang yang best-best..naga ke...badak sumbu ke...hehehe.














12 comments:

Cik Etel said...

Kelakor!,, hehh van jadik lembu!>..

http://etelrahsia.blogspot.com/2011/11/7-perkara-ajaib-didunia.html

Pezol Stylez said...

@cik etel: lawak kan...hihi

Yana Houry said...

gile kreatif...bagus betol

Pezol Stylez said...

@yana: tau xpe...kreatif sgt lah

velasrizal said...

semart la lembu ni cmni

Abang Zam said...

agak comel lah jugak
hihi

MaYa MustWany said...

hihihi..mereka ni..yang macam ni pun leh pikir..

anugerah Allah swt..

Pezol Stylez said...

@velasrizal: tau xpe...smart kn

Pezol Stylez said...

@Abang Zam: memang comel dh...haha

Pezol Stylez said...

@MaYa MustWany: bakat2

Cik tikah said...

hahahah.. awesome!

ctk said...

dorg mmg kreatif...gunakan sumber yang ada....bila la malaysia nk wt gituu..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...