Saturday, November 19, 2011

GLAMER LA KAU PAKAI TOPI NI KAN

Sememangnya fesyen atas kepala tidak mengenal siapa-siapa...kalau korang suke letak apa-apa atas kepala dengan niat untuk berfesyen teruskan...sememangnya aku sangat suke untuk melihatnya walaupun aku tidak suke untuk meletakkan apa-apa di atas kepala ku ini. Tertarik dengan fesyen topi pelik-pelik ni menjadikan satu inspirasi kepada wanita-wanita di luar sana untuk mengenakan fesyen bertopi macam ni...sangat high taste ok...korang berani pakai topi camni??










11 comments:

cik tenggiling said...

famous tu..versetile lg..ada lobster, ipad..haha..

Pezol Stylez said...

@cik tenggiling: tau xpe lan....femes giler

.eypgonzales. said...

mmg style abis ..!! wa bukan stakat takdo , mampu pon tidak .. ekau mampu ..?? hik3 .. :D

Kak Sal said...

tak leh blah tgk topi ade ipad tu...hohoho

SAYA BUKAN SAMDOL said...

ada styleeeee la

Pezol Stylez said...

@.eypgonzales.: tak mampooo eden..haha

Pezol Stylez said...

@Kak Sal: fesyen ala akak...ok ape...hihi

Pezol Stylez said...

@SAYA BUKAN SAMDOL: tau xpe kan..hihi

NAZRUL AZAT said...

bayangkan kalo btudung pas tu letak menda2 alah mcm tu ateh kepale, aku xkuar dh dgn awek tu muahahaaaa

Pezol Stylez said...

@nazrul: hahah...tp aku nk..unik

MaYa MustWany said...

hahahah kelakar je mereka semua ni.tapi sangat2 tak suka laddy gaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...