Saturday, October 29, 2011

Korang Undi Je Dapat RM500


Senang je kerja korang. Korang undi je akan dapat RM500 untuk design minuman nescafe terbaru. Aku xtahu macam mana diorang pilih pemenang tapi kalau undian korang tu bertuah dapatlah RM500 tuh. Yelah dari korang duk saja kan..baik korang undi design2 minuman nescafe ni. Siapa tahu kan rezeki korang dapat kat sini. Jom UNDI sini, UNDI sini, UNDI sini. Good Luck guys!!!

6 comments:

hairy said...

mcm na nk undi?hhehe

EmpayarUtama said...

Ye la camane haaa?

Pezol Stylez said...

@hairi & empayar utama: klik je link kat sne..

safwanmahzin said...

ok beb..=)

Pezol Stylez said...

@safwan: orite...gd luck der

Lieyanna Esmeralda said...

saya mesti pilih!!!

hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...