Monday, October 24, 2011

Berkhemah Di Atas Awan

Khemah ini kelihatan seolah-olah ia telah berada di atas langit tapi sebenarnya ia adalah satu trik dalam gambar saja. Pelajar Bjarke Bitsch berkata khemah beliau begitu tinggi sehingga Mont Blanc iaitu gunung tertinggi di Alps Perancis. Salji dan awan yang dicantum bersama-sama dalam gambar ini. Pelajar berusia 24 tahun dari Aarhus di Denmark ini telah mengambil gambar yang menakjubkan sepanjang ekspedisi tiga hari untuk mendaki puncak di Chamonix, Perancis. Jom tengok.



p/s: teringin pulak nak mendaki gunung everestt...tp mampu ke?? haha

12 comments:

Yana Houry said...

cantiknye...sebijik mcm atas awan

Pezol Stylez said...

@yana: tau xpe..best kan..;p

Niza Romli said...

pehh..terpegun! ciptaan Allah jua... :)

ch000tz axoera said...

best kalau betul leh berkemah atas awan kan hehe

hairy said...

try lah bru taw..ahks

Pezol Stylez said...

@niza: subhanallah..;p

Pezol Stylez said...

@chootz: itu kat puncak gunung..

Pezol Stylez said...

@hairi: jom try...;p

GKA said...

kalo la dapat nak join gak lor

Youpie Eppy said...

cantik !!!!!!

Pezol Stylez said...

@gka: ley je kot...ikot saluran yg betul yer..pastikan stamina ok sebelum mendaki gunung

Pezol Stylez said...

@youpie: betul tuh...cantik kan..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...