Thursday, October 27, 2011

Duyung Terdampar Banjir Di Thailand

Gelak je aku tengok gambar duyong sesat kat Thailand ni. Sempat kan lagi nak buat lawak time2 Thailand di landa banjir. Apa-apa pon memang menarik untuk ditonton oleh ramai di sana. Hahaha. 



p/s: malaysia pon dah nak dekat musim tengkujoh ni..tak lama lagi nak banjir gak ni. Siap sedia semua.

30 comments:

ch000tz axoera said...

hamboyy hamboy hamboyyyy hahaahah

Pezol Stylez said...

@choootz: kahkah

org muo said...

ayo yo ama manyak seksi :)

Pezol Stylez said...

@org muo: tau xpe...haha

hairy said...

euww!!! hahahaa

aienhashimm said...

gerun .

(:

Pezol Stylez said...

@hairi: hahaa

Pezol Stylez said...

@aien: sangat mnggerunkn...haha

aRa ❤ aFiq™ said...

hahaha.. tkot ngn duyung 2..

Azham Vosovic said...

siot! hahahahah

Yana Houry said...

yeeerrrrkkk!!!

Donha said...

Haha..tolol nye duyung. thai dah mcm pulau dah aku tgk. boleh lg nak buat lawak. nice pic lol.

Pezol Stylez said...

@aRa ❤ aFiq™: tu duyung baek punya..xyah takot yer..hhihi

Pezol Stylez said...

@Azham Vosovic: hahaha

Pezol Stylez said...

@Yana Houry: hehe...;p

Pezol Stylez said...

@donha: tau xpe kan...isk3

iszieylyanziy said...

hahaha,,lawak lawak,,abesla,,saksikan kemunculannya di musim tengkujuh

Pezol Stylez said...

@ iszieylyanziy: hehe

Fatin Nadia said...

arhh.. ahhahahaha.. da la lelaki.. kalau ppuan okay lagi.. ekekke

Pezol Stylez said...

@fatin: tau xpe..haha

cheQmOomOo said...

:))

hairy said...

ptt lah bah makin mlampau2 kat sna...alhai dugung kecelaruan nih..hahaha

Mimi Nur Farahin Hassan said...

hahaha. memang tak boleh bla~

khairul said...

sempat lagi posing masa banjir tu

Pezol Stylez said...

@cheQmOomOo: =)

Pezol Stylez said...

@hairy: tau xpe kan...isk3

Pezol Stylez said...

@Mimi Nur Farahin Hassan: sgt xbley blah...lawak je an..;p

Pezol Stylez said...

@khairul: tu la psl...hihi

ain dzaya said...

seriud duyung perut berlapik nie cun giler..
kene baham dengan buaya taw la...

Pezol Stylez said...

@ain: hahaha....kann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...