Saturday, October 15, 2011

Lukisan Atas Pasir Besar-Besaran

Tak pernah lak aku terlintas dalam fikiran nak lukis atas pasir dalam saiz yg besar. Kalau nak lukis besar-besar pun nak wat pe je kan. Bukan ley jual pun. Paling koman pon just aku tulis nama je pon tp lepas tu padam balik. Hehe. Berbeza dengan Jim Denevan iaitu seorang yang begitu popular dengan melukis di atas pasir dalam skala yg begitu besar. Beliau mengambil masa beberapa jam untuk menyiapkan sesuatu lukisan itu . Memang aku tengok lukisan yang beliau hasilkan sangat menakjubkan. Jom tengok.















sumber: Jim Deneven

17 comments:

hairy said...

risiko ombak lah!!xmampu nk sebsr alam tuh..haha

Pezol Stylez said...

@hairi: kne ombak...hilanglah ia..;p

FaiZaH Fyn said...

rajin pulak nak buat sebesar-besar alam tu..

EYQASARA said...

waaaaaa...! kagum! mane ade org nak buat mende nih.. klu den tak mampu.. tabik sprrrriiinng lah!

Pezol Stylez said...

@faizah: mesti la rajin..bru berjaya..hehe

Pezol Stylez said...

@eyqasara: hehe...hebat kan

sis92 said...

kreatif
awesome:)

Pezol Stylez said...

@sis92: absolutely

Fatin Nadia said...

wahhhh.. menarik2..^^ lawa gila..

Pezol Stylez said...

@fatin: terbaek kan...nti try la..;p

ChaCha said...

gile cun!

Ungu Violet said...

mmg cantik..:)

Pezol Stylez said...

@chacha: tau xpe kn...;p

Pezol Stylez said...

@ungu violet: cantik2

Blueice Butterfly said...

~entry yg mnarik :)

logorithm said...

Betul ker nih? Macam photoshop jer? :-p


Terbaru dari Logokoko:

[U] Strawberi pelik

[U] Proton Satria Neo menyerupai binatang apa?

[U] Dijumpai mati di padang golf

EnciK AxixOu said...

mmg smart la .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...